

De Praktijk
Behandelingen tijdens COVID-19
Wij zijn voorzichtig weer begonnen met het hervatten van reguliere
behandelingen. Wij voldoen al aan alle infectiepreventie protocollen
zoals voorgeschreven voor tandartsenpraktijken. Vanwege het COVID19
virus hebben wij extra voorzorgsmaatregelen getroffen voor jouw en onze
veiligheid.


Tarieven
De tandartstarieven worden landelijk bepaald door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Deze tarieven worden jaarlijks opnieuw vastgesteld.
Naast de tandartstarieven, kunnen kosten voor tandtechnische laboratorium en of kosten voor materialen ook bij de behandeling worden gerekend. De kosten per behandeling zijn afhankelijk van jouw persoonlijke situatie.
Voor een indicatie van de gemiddelde prijs per soort behandeling, zie Behandelingen. De tandarts tarieven voor 2022 zijn:
Privacy
Wij verwerken medische gegevens van onze patiënten. Vanwege de
gevoeligheid van deze gegevens hebben wij privacy hoog in het vaandel staan.
In onze privacyverklaring kan je teruglezen welke persoonsgegevens wij verwerken en waarvoor. Tevens staat in de
privacyverklaring opgenomen welke rechten je hebt. Mocht je vragen hebben of je rechten willen uitoefenen, dan kan je contact opnemen met
de office manager via [email protected].
Klachten
Jouw patiënt tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Mocht je opmerkingen
hebben over onze zorgverlening, kan je een klachtenformulier opvragen
bij de balie of een email versturen naar [email protected].
Je ontvangt binnen 48 uur een ontvangstbevestiging van je klacht.
Wanneer je klacht niet meteen kan worden verholpen maken wij graag binnen 14
dagen een afspraak met je op de praktijk.
Indien je klacht binnen 4 weken na ontvangst nog niet is opgelost, wordt een vervolgafspraak gemaakt met KNMT, onze externe klachtenfunctionaris.
Indien dit ook niet tot een bevredigende oplossing van de klacht leidt, kan je je wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg.
Meer informatie?
Voor meer informatie of een afspraak maken,
neem contact met ons op via telefoon of email.